Όραμα και Αποστολή
Όραμα του Καλειδοσκόπιου είναι να προσφέρει στην πόλη της Ελευσίνας έναν σύγχρονο και πρωτοποριακό χώρο πολιτιστικής εκπαίδευσης και δημιουργικής έκφρασης για παιδιά και ενήλικες με δράσεις και καλλιτεχνικές δραστηριότητες υψηλού επιπέδου. Με τον προσανατολισμό του προς κάθε μορφή τέχνης φιλοδοξεί να καταστεί σημαντικός αρωγός τόσο στον εκπαιδευτικό όσο και στον ψυχαγωγικό τομέα. Με τη λειτουργία του έρχεται να συμπληρώσει το τοπίο της πολιτιστικής εκπαίδευσης, αφού προσφέρει δημιουργικές δραστηριότητες σε παιδιά και ενήλικες που για πρώτη φορά λαμβάνουν χώρα στον τόπο της Ελευσίνας.
Συνεργάτες


Η αγάπη μου για την τέχνη και τα παιδιά με οδηγεί να εργαστώ εθελοντικά στην Ογκολογική μονάδα παίδων «Ελπίδα» στο κομμάτι της δημιουργικής απασχόλησης. Εκεί κατανοώ στην πράξη πόσο σημαντική είναι η αξία του παιχνιδιού, τόσο σε συναισθηματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο. Αυτό με ωθεί στη διεύρυνση των γνώσεων μου με στόχο να μπορώ να βοηθώ τα παιδιά να εκφράζονται ελεύθερα σε ένα περιβάλλον που τους επιτρέπει να δημιουργούν, να προσπαθούν ξανά και ξανά χωρίς να φοβούνται ότι αξιολογούνται, ελέγχονται ή κινδυνεύουν να απορριφθούν.
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε πως «το παιχνίδι είναι χαρά» [Jean Chateau]
Επαγγελματική Εμπειρία
- Χώρος Πολιτιστικής Εκπαίδευσης & Δημιουργικής Έκφρασης για παιδιά και ενήλικες “Καλειδοσκόπιο”. Ιδιοκτήτρια – Υπεύθυνη για τις δραστηριότητες και τις ψυχαγωγικές δράσεις του χώρου.
- Ογκολογική μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη «Ελπίδα». Εθελόντρια στην μη κερδοσκοπική εταιρεία “Το χαμόγελο του παιδιού” στον τομέα της δημιουργικής απασχόλησης (Σεπτέμβριος 2013- Δεκέμβριος 2015).
- Μη κερδοσκοπική οργάνωση «Δρω». Παιδαγωγός στο θερινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατασκήνωση στην πόλη (Ιούνιος 2015 – Ιούλιος 2015).
- Θεατρικό Εργαστήρι «Φτου Ξελευτερία». Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού (Σεπτέμβριος 2013 – Ιούνιος 2015).
- Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Συμμετοχή στην παράσταση «ALEXANDROS IOLAS». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Απρίλιος 2015).
- Θέατρο ΠΚ. Συμμετοχή στην παράσταση «Οικογένεια Τσιμπουκτσόγλου». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου. (Ιανουάριος 2012 – Μάρτιο 2012)
- Θέατρο Ίλισια – Ντενίση. Συμμετοχή στην παραστάση «Μαριχουάνα στοπ». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Οκτώβριος 2010 – Φεβρουάριος 2011).
- Θέατρο Αργώ. Συμμετοχή στην παράσταση «The End». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνέυτρια ρόλου (Ιανουάριος 2010 – Φεβρουάριος 2010).
- Θέατρο Αργώ. Συμμετοχή στην παράσταση «Διάγνωση Κάντυ- Κάντυ». Βοηθός σκηνοθέτη – Ερμηνεύτρια ρόλου (Μάϊος 2009).
- Θέατρο Προσκήνιο. Συμμετοχή στην παράσταση «Το κουκλόσπιτο». Βοηθός σκηνοθέτη (Οκτώβριος 2006).
- Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην παράσταση «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα». Ερμηνεύτρια ρόλου (Ιούνιος 2002).
- Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην παράσταση «Η τρέλα και οι τρελοί στο Σαίξπηρ». Ερμηνεύτρια ρόλου (Ιούνιος 2000).
- Θέατρο του Δήμου Καλλιθέας. Συμμετοχή στην δραματοποίηση του παραμυθιού «ο Τρομάρας» (Ιούλιος 2000).
- Συμμετοχή στην ταινία μικρού μήκους «Κατάληψη»
- Mega. Συμμετοχή στη σειρά «Η πολυκατοικία». Ερμηνεύτρια ρόλου (Οκτώβριος 2010).
- Mega. Συμμετοχή στη σειρά «Στο παρά πέντε». Ερμηνεύτρια ρόλου (Νοέμβριος 2007).
- ΕΤ 1. Συμμετοχή στη σειρά «Ελληνικά μονόπρακτα». Ερμηνεύτρια ρόλου (Δεκέμβριος 2006).
Εκπαίδευση
- Απόφοιτος τριετούς εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου & Θεατρικού Παιχνιδιού. Σχολείο παιχνιδιού (2013 – 2016).
- Απόφοιτος Επιμορφωτικού σεμιναρίου κατάρτισης στην ειδική αγωγή & εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, 410 ωρών. Β’ Παιδιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών (2015 – 2016).
- Απόφοιτος Aνώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης. Κεντρική Σκηνή (2005 – 2008).
- Απόφοιτος Κοινωνικής Θεολογίας. Εθνικό Καποδιστριακό//Πανεπιστήμιο Αθηνών (1999 – 2003).
Σεμινάρια
- Κέντρο “Δραματοθεραπεία & Θεατρική έκφραση”. Θεωρία και πράξη στη Δραματοθεραπεία (Ιούνιος 2012).
- Θέατρο Αλλαγών. Υποκριτική με τον Δημήτρη Λιγνάδη (Απρίλιος 2003).
- Studio Δραματικής Σχολής Γ. Αρμένη. Υποκριτική με τους Γ. Αρμένη, Μ. Τζιραλίδου, Κ. Μπάρα, Π. Καρακοσταντόγλου (Σεπτέμβριος 2003 – Ιούνιος 2004).
- Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Καλλιθέας. Υποκριτική με τους Μ. Χατζηγεωργίου & την Ε. Καλλία & Αυτοσχεδιασμού & Θεατρικού Παιχνιδιού με τον Γ. Γαλάντη (Σεπτέμβριος 2000 – Ιούνιος 2003).
- Τεχνικής Παντομίμας κλόουν
- Φωνητικής με τους Γ. Φίνα, Α. Κουλουμπή, Π. Δήμα
Ξένες Γλώσσες
- Αγγλικά / First Certificate of Gambridge
- Γαλλικά / Certificat de langue Francaise
Χρήση Η/Υ
- Microsoft Windows
- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
Ενδιαφέροντα
- Παρακολούθηση διαλέξεων αυτογνωσίας και αυτοβελτίωσης
- Ταξίδια – Φωτογραφία
- Θέατρο – Κινηματογράφος

Η Γιώτα είναι απόφοιτη Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής και πιστοποιημένη ως Microsoft Office Specialist Master for Office 2013 & 2019. Έχει πολυετή εμπειρία στην διδασκαλία και την δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού σχετικό με τις φυσικές επιστήμες χρησιμοποιώντας την μεθοδολογία STEM, την εκπαιδευτική ρομποτική και τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση.
Από το 2016 λαμβάνει μέρος σε Πανελλήνιους και Παγκόσμιους Διαγωνισμούς Ρομποτικής όπως το First Lego League Explore – Challenge με διακρίσεις.
Πλέον αποτελεί Ακαδημαϊκό Στέλεχος στο Εκπαιδευτικό Κέντρο InTeLab.EDU
Το 2017 αναδείχθηκε Πανελλήνια Πρωταθλήτρια στο Πρωτάθλημα Microsoft Office Specialist. Επίσης, κατέχει την 2η Θέση Παγκοσμίως στο Διαγωνισμό ρομποτικής MRC, στην κατηγορία Exhibition.
Είναι πιστοποιημένη από:
• Lego Education Academy Greece
• Lego Education Wedo 2
• Lego education Stem Park Coding Express
• Lego education EV3
• Lego Education Spike Essential

Είμαι η Ιωάννα Παππά και γεννήθηκα στην Ελευσίνα το 1982. Είμαι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Αιγαίου, του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων. Μετά από πολυετή εμπειρία στον Σχεδιασμό Συστημάτων ήρθε η στιγμή που εγώ η ίδια έγινα μαμά και μπήκε στην ζωή μου το Σύστημα “παιδί”. Η εμπειρία αυτή μου άλλαξε την ζωή και με έκανε να μελετήσω πιο συγκεκριμένα την ανάπτυξη των παιδιών και τη βιωματική εκπαίδευσή τους.
Μετά από 6 χρόνια στην Αγγλία όπου εκπαιδεύτηκα αρχικά σαν μαμά και στην συνέχεια ως εκπαιδεύτρια γονέων και βρεφών, επέστρεψα στην Ελλάδα και από το 2015 ασχολούμαι με τη βιωματική εκπαίδευση βρεφών και μικρών παιδιών σε συνδυασμό με την αλληλεπίδραση με τους γονείς τους για τη δημιουργία δεσμών και σχέσεων ζωής. Με οδηγό την αγάπη για τα παιδιά έχω σχεδιάσει και οργανώσει προσεκτικά και μεθοδολογικά τμήματα που αφορούν βρέφη από τους πρώτες κιόλας μήνες της ζωής τους μέχρι και την νηπιακή ηλικία. Η μουσική, τα αισθητηριακά ερεθίσματα και το ελεύθερο βιωματικό παιχνίδι είναι βασικά στοιχεία των τμημάτων που συντονίζω. Μέσα από συνεχή σεμινάρια παιδοψυχολογίας (ΕΚΠΑ & ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ) αλλά και μουσικοπαιδαγωγικής (ORFF – DALCROZE) αναπτύσσω μοντέλα εκπαίδευσης παιδιών και γονέων με στόχο την ενίσχυση της ανάπτυξής τους, την τόνωση της αυτοπεποίθησής τους και την ελευθερία της έκφρασής τους.
Η επιστροφή μου στην Ελλάδα το 2015 έφερε και την δημιουργία της πρώτης ομάδας εκπαίδευσης γονέων στην Νοηματική Βρεφών (Sign with me). Βασισμένη στην Αγγλική Νοηματική Γλώσσα (BSL – British-signUK) αλλά και την Ελληνική Makaton (MakatonHellas). Έχοντας βιώσει η ίδια την μητρότητα και κατανοώντας πλήρως τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μια νέα μαμά ένιωσα την ανάγκη να βρω δρόμους για να αναπτύξω την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με τα παιδιά.
Η δημιουργία του «Sign with me» έρχεται να δείξει στους γονείς έναν μοναδικό τρόπο επικοινωνίας με τα παιδιά τους από το πολύ πρώιμο προ-λεκτικό στάδιο της ανάπτυξής τους. Στόχος μου είναι να διευκολύνω την καθημερινότητα των νέων γονέων δίνοντάς τους ένα εργαλείο που βασίζεται στην ενίσχυση της επικοινωνίας, του λόγου και της αυτοπεποίθησης των παιδιών. Όλη η διαδικασία βασίζεται και πάλι στη βιωματική εκπαίδευση μέσα από την μουσική και τα στιχάκια τα παιδιά μαθαίνουν να επικοινωνούν τις ανάγκες και τα θέλω τους.
Πιστεύω στα παιδιά και στην ενέργεια που υπάρχει μέσα τους από την γέννησή τους. Αισθάνομαι εμπιστοσύνη σε αυτά τα μικρά πλάσματα που είναι το μέλλον όλων μας. Θέλω να βλέπω τους γονείς χαρούμενους, ασφαλείς και γεμάτους αυτοπεποίθηση να μεγαλώνουν με αγάπη και ενσυναίσθηση τη νέα γενιά! Ως μαμά τριών παιδιών, θέλησα να προσφέρω την εμπειρία και τη γνώση μου, σε όσους γονείς επιθυμούν να συμμετέχουν ενεργά και με μέθοδο στην ανάπτυξη των παιδιών τους.

Η Κωνσταντίνα Πηλιχού γεννήθηκε στον Ασπρόπυργο. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Tεχνών του Reggio Calabria Ιταλίας ,ειδικότητα στην διακοσμητική , χαρακτική και γλυπτική. Έχει εργαστεί είτε ως σκηνογράφος, είτε ως βοηθός σκηνογράφου σε θέατρα και σε αναπαλαιώσεις κτιρίων και έργων τέχνης του Reggio Calabria στην Ιταλία και ως επιμελήτρια – δημιουργός εκθέσεων και εικαστικών δρώμενων στη Πρεσβεία της Πολωνίας. Από το 2012 διδάσκει Εικαστικά στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ασπροπύργου, σε σχολεία της πρωτοβάθμιάς εκπαίδευσης, καθώς και στο κέντρο μελέτης Point Ασπροπύργου. Έργα της βρίσκονται σε Δημόσιες και Ιδιωτικές Συλλογές σε Ευρώπη και Αμερική.

Η Νότα Πλέστη είναι εκπαιδευτικός με διπλή ειδίκευση στη Μουσική και την Προσχολική Αγωγή. Κατέχει πτυχίο πιάνου και ανώτερων θεωρητικών από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών και πτυχίο Προσχολικής Αγωγής από το ΑΤΕΙ Αθηνών. Διαθέτει μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και πιστοποίηση Braille για την εκπαίδευση παιδιών με οπτικές αναπηρίες. Με εμπειρία σε παιδικούς σταθμούς, καλλιτεχνικά εργαστήρια, κέντρα δημιουργικής απασχόλησης και πλέον ως μόνιμη εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, συνδυάζει τη μουσική δημιουργικότητα με τις παιδαγωγικές αρχές, ως ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη των γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών.

Η Μαρία μεγάλωσε στον Ασπρόπυργο και τα τελευταία οκτώ χρόνια ζει και εργάζεται στην Ελευσίνα. Σπούδασε παιδαγωγός προσχολικής αγωγής δραστηριοτήτων δημιουργίας και έκφρασης, προσχολικής αγωγής ατόμων με ειδικές ικανότητες και λογοθεραπεία σε ιδιωτικό Ι.Ε.Κ. Συνέχισε την επιμόρφωσή της πάνω στην προσχολική εκπαίδευση συμμετέχοντας ενεργά σε ημερίδες και σεμινάρια για την αγωγή της υγείας, για τον ρόλο του animateur, για το παιδί και το θέατρο και για την Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας. Στα πλαίσια της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης έχει παρακολουθήσει σεμινάριο για τις ιστορικές διαστάσεις του περιβάλλοντος στην Ελλάδα, του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί σε παιδικούς σταθμούς της Αττικής και σε παιδικές κατασκηνώσεις. Λατρεύει την παράδοση και ασχολείται με τον παραδοσιακό χορό από πολύ μικρή ηλικία. Έχει ταξιδέψει στο εξωτερικό και στο εσωτερικό σε παγκόσμια και τοπικά φεστιβάλ παραδοσιακού χορού. Επίσης αγαπάει την αγιογραφία, την χειροτεχνία και τις κατασκευές.